Обмін або повернення товару належної якості можуть бути зроблені протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеної в товарному чеку) при наступних обов'язкових умов:

  • товар не повинен бути у вжитку;
  • збережені зовнішній товарний вигляд, бирки, упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару;
  • наявність товарного чека, отриманого споживачем з придбаним товаром.

    Це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, постільна та дитяче натільну білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які і надувні іграшки і т.д.

За умови відсутності аналогічного товару у продажу, Ви маєте право придбати інший товар з наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до "Закону про захист прав споживача" або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Якщо Ви помилилися в розмірі одягу, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів на умовах описаних вище. Не знімайте бірки та не викидуйте упаковку не помірявши одяг, будьте обережні при примірці,щоб зберегти зовнішній вигляд нового товару. Запачкані товари обміну та поверненню не підлягають.

У разі обміну або повернення товару належної якості (тобто без виробничого браку), який Вам не підійшов або не влаштовує з якихось причин:

КИЇВ: повернення відбувається безпосередньо в офісі або магазині для перевірки належного вигляду виробу. Кур'єри служби доставки повернення не здійснюють. Якщо Вам була оплачена безкоштовна доставка магазином і Ви хочете повернення грошей, то з суми віднімається вартість доставки по Києву в залежності від габаритів товару. У разі обміну товару на аналогічну вартість доставка не оплачується.

УКРАЇНА: повернення товарів належної якості (оплачує покупець) або з виробничим браком (оплачує магазин) відправляється покупцем транспортною компанією Нова Пошта, після отримання та оцінки на цілісність Вам повертаються гроші або здійснюється обмін на інший товар.

Умови обміну, якщо товар не справний з вини виробника:

  • несправність виявилася перед початком використання товару;
  • товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався).
  • з дня придбання не пройшло 14 днів, не рахуючи дати покупки;

Ви звертаєтеся до нас з проханням замінити товар на новий. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена перевірка, в ході якої встановлюється факт не порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.